DRUŠTVENE MREŽE KAO SEGMENT DIGITALNOG MARKETINGA U BANKARSTVU

Nevena Milic

Sažetak


Ubrzan razvoj informaciono komunikacionih tehnologija je doveo do promene načina poslovanja bankarskog sektora. Ukoliko se napravi poredjenje između tradicionalnog i savremenog bankarstva jasno se može se uočiti da su nove tehnologije pomogle bankama da razviju i ponude svojim klijentima nove proizvode i usluge, kao i da obavljaju svoje marketinške aktivnosti  na jeftiniji i efikasniji način. Globalizacija finansijskog tržišta, razvoj novih tehnologija, kao i porast zahteva klijenata su uzroci sve veće konkurencije na bankarskom tržištu. Kako bi opstale na tržištu i izborile se sa izazovima savremenog doba banke se sve više usmeravaju na marketing koji postaje glavno oružje.Istraživanje koje je sprovedeno u ovom radu ima za cilj da ukaže na to kakav uticaj ima upotreba digitalnih komunikacionih kanala na profitabilnost banke, a sa druge strane da ukaže i na sve prednosti koje ostvaruje klijenti banaka koji koriste savremene načine oglašavanja. Metodologija istraživanja se bazira na pregledu literature. Predmet istraživanja su načini na koje banke upotrebljavaju digitalne komunikacione kanale, sa posebnim osvrtom na društvene mreže koje su najzastupljeniji komunikacioni kanala na bankarskom tržštu u Republici Srbiji.


Ključne reči


marketing; društvene mreže; savremeno bankarstvo; digitalni komunikacioni kanali

Ceo tekst: PDF

Povratni linkovi

  • Trenutno nema povratnih linkova


Copyright ⓒ 2013 ..: Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo - Beograd :..