Preduzetništvo i njegov uticaj na razvoj preduzeća u 21. veku

Milan P. Martinović, Zorica Tanasković

Sažetak


Fenomen preduzetništva nalazi se u uzročno posledičnoj vezi sa fenomenom promene. Kao što promene nastaju usled nekih preduzetničkih aktivnosti, tako isto preduzetničke inicjative rezultuju kao odgovor na neke promene.

Preduzetništvo se oslanja na pojedince koji posebnim postupkom oblikuju stvarnost u težnji da na najbolji način iskoriste svoje i/ili tuđe znanje i iskustvo, sopstvena ili pozajmljena sredstva, raspoloživu opremu,objekte i ostalo što je neophodno da bi se krenulo u određene poslovne poduhvate.


Ključne reči


menadžment, promene, organizacija preduzeća

Reference


Popović P. ”Preduzetništvo-granica rasta”, Ekonomski institute Beograd, Centar za mala i srednja preduzeća, Beograd, 1995.

Thompson A. A, Strickland A. J, Strategic management, Irwin/Mc Graw Hill, Boston,1999.

C.L.Karrass, „In Business As In Life- You Dont Get What You Deserve, You Get What You Negotiate“, Stanford Street Press, Los Angeles California 90404, 1996.

Martinović M.,Organizacija preduzeća, VPTŠ Užice, 2008.

Jokić D., Preduzetništvo, NIC Užice, 2012 (četvrto izdanje)

Martinović M., Preduzetnički menadžment malih i srednjih preduzeća preduzeća, VPTŠ Užice, 2012.

Adižes I., Stilovi dobrog i lošeg upravljanja, ASEE books, Novi Sad 2004.

M.Martinović, Z.Tanasković, S.Martinović, Karakteristike preduzeća i osobine savremenih menadžera u 21 veku, 5rd International Conference″ Science and higher education in function sustainable ″ ”SED2012, oktobar, Užice, 2012.


Ceo tekst: PDF

Povratni linkovi

  • Trenutno nema povratnih linkova


Copyright ⓒ 2013 ..: Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo - Beograd :..