Web analitika društvenih mreža

Marko Trišić, Ljubiša Lukić, Bojan Milosavljević

Sažetak


Pravilna orijentacija i upotreba društvenih mreža, kao što su Facebook i Twitter, i njihovo svrsishodno usmerenje u marketing napore, predstavlja ozbiljan zadatak koji zavređuje punu posvećenost i analitičnost. Internet alati poput Google Analytics-a predstavljaju neophodne rekvizite u baratanju usmerenjem, određivanjem prioriteta i pronalaženjem najboljih metoda u društvenim mrežama, koji se koriste za pospešivanje promocije na Internetu. Bez obzira na veličinu, vrstu i delatnost preduzeća, pravilno interpretirani detalji pronađeni u mnoštvu dostupnih podataka, jesu oni koji presuđuju i određuju tok promotivnog uspeha.


Ključne reči


direktna marketing komunikacija; internet marketing; društvene mreže; web analitika; Facebook; Twitter; Google Analytics

Ceo tekst: PDF

Povratni linkovi

  • Trenutno nema povratnih linkova


Copyright ⓒ 2013 ..: Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo - Beograd :..